Reklamační řád
REKLAMAČNÍ ŘÁD
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
Tento reklamační řád společnosti Ing. Veronika Smejkalová, se sídlem Čsl. Armády 397/50, Rousínov 68301, IČO 22603999, zapsané v obchodním rejstříku pod sp. zn. MV 468/2025 ŽÚ/Úl vedeném u Městského úřadu Vyškov (Obecní živnostenský úřad), e-mail pidastyle@outlook.com, telefonní číslo +420 730 699 519 („My” nebo „Prodávající“), upravuje podmínky a postup uplatnění práv z vadného plnění (reklamace) při nákupu zboží prostřednictvím e-shopu www.pida-style.cz.
Reklamační řád je vypracován v souladu s platnou českou legislativou, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
2. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
- Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodané zboží při převzetí nemá vady. Kupující má právo uplatnit reklamaci v případě, že zboží neodpovídá kupní smlouvě.
- Vady zboží je nutné oznámit prodávajícímu bez zbytečného odkladu po jejich zjištění.
- Kupující má právo na opravu, výměnu, přiměřenou slevu z ceny nebo na odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny zákonné podmínky.
- Práva z vadného plnění nelze uplatnit u závad vzniklých běžným opotřebením nebo nesprávným používáním zboží.
- Reklamace se nevztahuje na vady způsobené:
- nesprávným používáním výrobku,
- mechanickým poškozením,
- běžným opotřebením odpovídajícím délce a způsobu užívání.
3. PODMÍNKY REKLAMACE PRO ZAKÁZKOVOU VÝROBU
- U výrobků na míru (zakázková výroba) je reklamace možná pouze v případě:
- výroby v rozporu s potvrzenou objednávkou,
- vad materiálu nebo zpracování.
- Reklamaci nelze uplatnit na:
- změnu rozměrů nebo úprav výrobku požadovanou po potvrzení objednávky,
- nevhodně zvolenou velikost, pokud byla vyrobena dle specifikací kupujícího.
- Zakázkově vyrobené zboží nelze vrátit bez udání důvodu dle § 1837 občanského zákoníku.
4. UPLATNĚNÍ REKLAMACE
- Reklamaci může kupující uplatnit následujícími způsoby:
- E-mailem na adresu pidastyle.scrunchies@gmail.com
- Písemně na adresu provozovny prodávajícího: Čsl. Armády 397/50, 68301 Rousínov
- Reklamace by měla obsahovat:
- Jméno a příjmení kupujícího
- Číslo objednávky nebo faktury
- Popis závady a požadovaný způsob řešení reklamace
- Kontaktní údaje kupujícího
- Kupující je povinen zaslat reklamované zboží na výše uvedenou adresu spolu s kopií dokladu o koupi.
- Prodávající vydá kupujícímu potvrzení o přijetí reklamace.
5. LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ REKLAMACE
- Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů.
- Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se strany nedohodnou jinak.
- O způsobu vyřízení reklamace bude kupující informován e-mailem nebo telefonicky.
6. NÁKLADY NA REKLAMACI
- V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním reklamace.
- Pokud je reklamace neoprávněná, kupující nemá právo na náhradu nákladů spojených s reklamací.
V případě oprávněné reklamace se tyto náklady vztahují také na zpětnou dopravu běžně dostupnými dopravci (Zásilkovna, Balíkovna, PPL).
7. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Tento reklamační řád nabývá účinnosti dnem 17.02.2025.
- Prodávající si vyhrazuje právo tento reklamační řád změnit.
- V případě sporu mezi kupujícím a prodávajícím lze využít mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u České obchodní inspekce.
8. REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
Pro uplatnění reklamace využijte následující formulář:
Jméno a příjmení kupujícího:
Adresa kupujícího:
E-mailová adresa:
Telefonní číslo:
Číslo objednávky / faktury:
Datum nákupu:
Popis závady:
Požadovaný způsob vyřízení reklamace: (zakroužkujte)
Datum podání reklamace:
Podpis kupujícího:
